GAME
نقشه سایت تماس با ما صفحه اصلی

GAME

ایمیل : test@Mail.com
تلفن: 0123456789

به سرزمین گیم خوش امدید
GAME

بلوک بالا


تمسرا

5 نکته در مورد Call Of Duty Ghosts

نویسنده : SIAVASH | سه شنبه 29 مرداد 1398 | 14:13

5نکته در مورد Call Of Duty Ghosts

۵ نکته در مورد Call Of Duty Ghosts

Activison اولین گیم لپی بازی جدید در سری COD را  در E3 2013 نشان داد. داستان COD Ghosts در یک دهه بعد از از پایین کشیدن آمریکا به عنوان قدرت برتر جهانی اتفاق می افتد. در نتیجه شما و برادران شما  در این دوره بزرگ می شوید و اسلحه به دست به عنوان یک گروه مقاومت می جنگید. با وجود اینکه Infinity ward گفته این تغییر شرایط به این معنی است که  دیگر به اسلحه های خاص ارتش دسترسی ندارید. در دمو نیز ندیدیم که با هرچیزی و هر اسلحه ای جنگ بشود. ۵ چیزی که ما متوجه شدیم را  برای شما نیز رونمایی می کنیم:

باید نحوه حمله را آماده کنید :

Cod-ghosts-1
به اندازه کافی در مورد سگ ها در بازی شوخی شده است، ولی بعد از دیدن بازی واضح است که این مساله به اندازه کمک دست در مورد مخفی کاری کاربرد دارد. Riley سگ همراه شما یه لباس تاکتیکی مخصوص خود داره که یک پریسکوپ روی آن نصب است و می توانید قبل از حمله اصلی از آن برای دیده بانی استفاده کنید. فرصت های زیادی برای کشتار با تیر اندازی هست ولی در بعضی صحنه ها این مطلب مفید خواهد بود که اول با تبلت ، دید سگ را می توان کنترل کرد و هدف ها را معین و سپس حمله نمود.

سگها می توانند هدفون به گوش بزنند :

Cod-ghosts-2
مثل یه عضو خوب گروه، Riley یک هدفون دارد تا بتواند بشنود. با استفاده از این هوفون می شود دستورات مختلفی به سگ داد. مثلا به او گفت که به آرامی وارد صحنه شده و اطراف را بررسی کند، یا مستقیم به سمت گلو حمله کند، دست دشمن را گاز بگیرد و یا گلوی را پاره کند.

زیر آب شلیک خواهید کرد :

Cod-ghosts-3
بله، درست خواندید. با وجود اینکه خیلی از بازی ها در نسخه های جدیدشان شما را مجهز به لباس غواصی کرده اند ولی هنگام شنا معمولا خطرناک بود که بخواهید به پشت خطوط دشمن نفوذ کنید. در ghosts می توان یک جنگ حسابی زیر آب راه انداخت. در یک ماموریت حین شنا در میان مرجان های زیبا رفیق ما هشدارداد که می توانیم زیر آب شلیک کنیم، ولی دو برابر خشکی نیاز به تیر بود تا دشمن کشته شود.

هنوز مجبور هستید اصل کار را خودتان انجام دهید :

Cod-ghosts-4
در مامورریتی دیگر با یک گروه سه نفره به یک اداره در ونزولا نفوذ کردیم.  بعد از اینکه از سیم ها را محکم کردیم به آرامی شروع به سر خوردن به از شیشه بیرونی ساختمان کردیم. در این ضمنهمین حال  گروه هایی از نگهبانان را کشتیم که بدون اطلاع از حضور ما ایستاده بودند و تعدادی در حال بازی پوکر بودند. این بازی واضحانه می خواهد که اصل کار رو خود شما انجام بدهید. حتی مواقعی که شانه به شانه کسی ایستاده اید ، راحت می تواند شلیک کند و خودتان کار را نهایی کنید.

موشک هایی که از زیر آب شلیک می شوند وجود دارند :

Cod-ghosts-5
با دیدن یک زیر دریایی ، یک موشک قابل کنترل را درآوردیم و مثل black ops 2 موشک را که از لوله شلیک شده بود توسط لیزر کنترل کردیم. و قبل از اینکه شما بپرسید باید بگویم، هیچ سگی در آب با ما شناور نبود. این سگ بی نوا فقط در بعضی مراحل همراهی خواهد کرد. بی خیال این سگ شوید.

Cod-ghosts-6


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مقاله ها، ،

آخرين مطالب


آرشيو مطالب

شهريور 1392
مرداد 1392

لینک دوستان

اسکین98 - قالب وبلاگ
رپ صدا1
بلیط تایلند
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان GAME و آدرس bazibnd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.